YEAH

Hejhej, gud vilken helg det har varit alltså. Igår drog jag in på stan en sväng med Martina, hämtade lite grejs hos Ida. Sen cyklade vi hem till mig och la oss på altanen och stekte, lite färg fick man nog iaf. Senare på kvällen for jag, m. familj, till Gustav och käkade och hade det riktigt chill, vid nio drog vi in till lillan och kikade på spelning, var där ett himla bra tag. Applåder till Arvid och Erland. När klockan började närma sig tolv blev jag lite less och for till udden där några var och grilla, sen vid halv två tiden var det dags för alla att fara. Så då tog vi cyklarna och cyklade först förbi hemma hos mig och sen till Gstad, lång cykel tur, oja! Har precis kommit hem nu och ska iväg och träna. Underbar dag idag också!

Ingen skola på hela veckan, bara massa  basket. YEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0