Innan jag somnar...

Huvva, så ont jag har i fötterna alltså. Nu är det verkligen dags att köpa nya basketskor. Men mamma har varit så snäll och masserat, plus att jag har badat lite fotbad. Träningen gick väl så där får jag väl säga, det känns ju att man inte har tränat på några veckor iaf, men skönt att vara tillbaka fullt nu.



Vi hade ju också det omtalade nationella provet idag i biologi, fy alltså! Hur bra minne tror dom att man har? Ofta jag kommer ihåg ekologin som vi gick igenom i sjuan. Och jag tror till och med att det var då jag var i Kanada för jag har inge minne alls om de. Jag får väl skylla på det då. Nu då, nu sitter jag här och halvsover, ska ta och hoppa i säng. Tidiga kvällar är ju det bästa. För egentligen går man ju bara och väntar på att få gå och lägga sig? Kanske jag ska ta och slå på en film till och med... Somna till någon gammal tecknad film vore ju stört mysigt. Fast ännu mysigare om man inte var själv... Nä vad säger ni, ska jag ta med mig Oliver och hoppa i säng!? Ah, jag tror nästan det. ÅH, nu kom jag till och med på en bonus, jag har sovmorgon imorgon ;o Underbart.


Godnattt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0