Söndagar, huh

Tjoho! Nu har renoveringen börjat. Eller alla möbler och sånt är ute ur rummet, vi har tvättat väggarna också. Jag ska nämligen flytta ner i rummet i källaren, det kommer att bli hur bra som helst känner jag. Jag tror vi ska börja måla nästa helg. Annars har jag bara hängt gäng med Martina i helgen, varit riktigt skönt. Mest bara chillat. Igår tog vi oss orken och bakade världens mest underbara cheescake, värt!

Och idag då, har nyss varit och kört ett bröstpass med Martina Renholm (känner att jag måste komma på något nick-name för dom, det börjar bli jobbigt med två stycken). Men det gick bra, jag kännde mig helt slut, och efter det gick vi på ett powercore pass till och med. Ikväll blir det att ha en liten dejt med genitik boken, jätte kul! Skolan kan dö.



Puss och njut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0