Snart helg

Okej, lite dålig start kanske. Men blev mycket senare i Gstad än vad jag trodde det skulle bli, och när jag väl kom hem var det bara hopp i sängs som gällde.

Dagen har då varit hur skön som helst. Fick sluta efter lunch eftersom att svenska vikarien inte dök upp, och vi fjäskade till oss lite inför franska läraren. Fantastiskt! Så då tog jag Linnea och Johanna cyklare och for in mot staden, köpte en underbar sundae och satte oss på kh där det var riktigt varmt och skönt. Och eftersom att jag knappt har haft nå träningar på senaste tiden så har jag haft grymt mycket fritid, vilken nästan känns lite konstigt. Ikväll funderar jag på att ta mig en cykeltur. Skulle nog vara riktigt skönt. Ja, jo det får nog bli så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0