One fucking year

Nu är det 366 dagar sen du försvann, det är 367 dagar sen jag blev förkrossad. Jag kan inte riktigt förstå hur allt har kunnat gå så fort. Jag kände verkligen för att skriva värsta långa och djupa inlägget men det gick inte, eller det går inte. Jag får inte ur mig nånting. Kanske är det för att jag verkligen släppt allt, eller för att jag inte vill låta mig själv gå den vägen igen, att jag inte ens orkar försöka minnas allt. Allt har förändrats sjukt mycket sen förra året, just nu är jag nästan gladare än någonsin faktiskt. Eller jag tror det iaf, allt känns himla bra iaf. Dock så är det i sin tur riktigt läskigt det med, väntar som bara på att nått dåligt ska hända, men ska försöka att sluta med de och ba njuta av stunden. Jag har as jäkla bra vänner, skola, family, allt bara funkar lixom. Screw last year! I'm better off.






awsome dudes!


Tack och hej,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0