Kvantum kärring

Haha okej, vad hände med sur kärringen på kvantum? Så här vart det; jag Martina och Ida skulle köpa jordgubbar på kvantum, så vi stod där inne och diskuterade vilken sort vi skulle välja, vi tog allihopa varsin smakbit (eller varsin jordgubbe) då en kärring säger; vad gör dom, ska jag gå och säga till i kassan!? Martina blänger och blir hur less som helst. När vi bestämt oss för vilka vi skulle ta och fixat lite annat gott och är på väg att betala så ser vi hur kärringen står vid kassan och håller på att betala, Martina springer fram till kassan och ställer sig tätt bakom henne (nästan nuddar vid henne för att hon var så nära), kärringen blir irriterad och tittar surt på oss,sen tar hon sina egna jordgubbar och frågar tjejen i kassan, "hur mycket kostar de här?" "Får man provsmaka, vi såg några göra det, nämligen dom här bakom oss!?" Martina brister och blir jävligt less, "Men för fan, klart man får smaka, vi tog ju baraen var och det står att man får smaka", tjejen i kassan säger att det är okej att smaka men kärringen fortsätter, "Ja, jag ska då be Danne titta på övervakningskameran så ska ni allt få se", Martina blir ännu mer frustrerad och ryter " Men för fan, gör det då, vi tog ju för fan bara en var och det får man göra. Gå hem, har inte bingolotto redan börjat!?" Och där stog dom och tjafsade ett bra tag och usch vad less vi var när vi gick där ifrån, har hon inget bättre för sig lixom! Men det slutade med att vi ändå cyklade därifrån skrattandes åt hela saken.

Annars så var det hur mysigt som helst, vi satt där, jag Martina Ida Pänt och Jonna, och snackade,lyssnade på musik och pluggade medans vi åt jordgubbar med choklad och sockerdricka, helt amazing. Och imorgon har vi inte match fören klockan 12 så jag får sovmorgon. Wiho! Fast kommer nog ändå inte kunna sova så länge så drar nog in lite tidigare iaf, kanske steka lite där utanför om det är samma väder som idag, vilket vi verkligen hoppas!

Nu är det en mygga här i rummet, tänker gå och smälla till den innan jag får något myggbett, sen kanske slå på ett gossipgirl avsnitt innan det är dags att sova. Godnatt allesammns!

Kommentarer
Postat av: maja

hahahha martina!

2009-05-19 @ 16:14:29
URL: http://majaasoderberg.blogg.se/
Postat av: pänt

hahhaahahhahaahhahahahahahahahahHHSAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH nu grinar jag igen

2009-05-19 @ 19:06:02
Postat av: martina

hahahahaah, pänt!

2009-05-20 @ 16:19:42
URL: http://mmaartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0