Jag är trött

Så okej, måndagar är verkligen ett riktigt helvete!? För det första, skolan börjar igen. Jobbiga lektioner och går till tjugo i fyra. Sen var jag tvungen att plugga franska och sen skynda mig iväg till hertsön och kratta!? Det är verkligen hur jobbigt som helst, jag har precis kommit hem efter 3 timmars hårt arbete. Det jobbigaste är ju då också när man tycker att man har gjort ett riktigt bra jobb och vänder sig om för att titta och ser att halva högen har blåst iväg igen. Blir ju ursinnig alltså. Anna var väl iaf räddning, gott prat och skratt. Vilken pingla, plus att jag är så himla avis på henne. Nåja, nu tänker jag iaf unna mig en lång dusch innan jag ska hoppa i säng och förbereda mig för 150 min skrivning av nationellaprov i biologi. Yipppii!

Peace

Kommentarer
Postat av: maja

varför får alla i biologi?! bergskolan drar till med fysik..

2009-05-11 @ 22:01:29
Postat av: Elin

Min badring! ^^

2009-05-12 @ 20:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0