Hur härligt som helst

Hallåj flickor och pojkar,och inga män hoppas jag . Hehehehhehehehe. nä' skojja. Idag har det inte varit någon skola alls, hur skönt som helst. Har lirat basket, två vinster en förlust, men är ändå vidare så spelar imorgon. Kul kul. Annars så har vi suttit utanför hälsans och stekt. Hur jäkla underbart som helst måste jag säga. Jag Martina Pänt och Jonna tog även årets första dopp, riktigt härligt faktiskt. Ska snart cykla in till staden och träffa dem igen, ska chilla och plugga lite i norrahamn. Var där igår kväll också, huvva hur underbart vädret är, man blir ju nästan tårögd. Ne, nu ska jag klä på mig och cykla in till stan. Ska svänga förbi och köpa lite jordgubbar också, mums!

Ha det bra alla!


Snart kommer min kära syster hem också, yey

PUSSS:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0