Helgen

Ja, fredagen blev helt klart lyckad. Vi gjorde uppdragen som var sagt, hur kul som helst. Sen blidde det gatufestivalen, as jäkla roligt alltså! Scaburbians (stavning!?) var ju grymma. Stolt var jag då Kribbe var sångare och gitarist i bandet, yeah, hade verkligen ingen aning om det! Var grymt iaf. Efter det for jag till Gstad och sov. På lördag blev det en heldag i solen med la familia. Martina och Micke var här, vattenkrig, måla korgen, solning, badning m.m. Himlarns skönt. Sen på kvällen drog jag Pänt och Ida till udden och grillade, fick lite company också. Trevligt trevligt. Sen drog vi in till staden och hängde med folk, snackade och sen drog vi och spelade kubb. Nice! Kvällen slutade hemma hos Ida i stan kring fyra. Nu är det söndag och jag förbereder mig inför sista riktiga skolveckan på högstadiet, hur skönt är inte det? Stört alltså. Är s¨å jääääävla skol less nu. Matte prov imorgon och sen några inlämningar sen är allt slutttt!

Ska gå och lägga mig tidigt nu, pusis

Kommentarer
Postat av: pänt

jag blir lycklig hela jag när jag tar vanliga blogg-rudan och alla skriver om att de är ynka fem dagar med slit nu, sen äre över. riktigt jävla bra!

2009-05-31 @ 23:02:30
Postat av: ida

jaaa det är helt otroligt. Längtar verkligen!

2009-06-01 @ 18:44:21
Postat av: maja

kan inte annat än att hålla med, helt jävla underbart!

2009-06-01 @ 20:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0