Det känns som lördag?

Okej, riktigt dålig uppdatering, jag vet. Sorry dudes! I onsdags kväll for jag iväg till min stuga med Martyy Micke Martina mami och papi. Var riktigt skönt, jag och Martyy tog oss en kvälls prommis, sen när vi kom hem var det dags på TP, inga kommentarer om det. Och sen var den anden i glaset, huvva va läskigt. Fick en god natts sömn som alltid. Under dagen var det bara små pyssel som gällde. När vi kom hem på kvällen fick vi idén om att vaxa benen, så vi cyklade iväg och slutade kvällen med att sitta och halv gapa i badrummet, aj. Idag då, for in en sväng på staden, fyndade skor,bikini och sminkborste. yes, äntligen.

Ikväll har det varit lite chill hos Martyy ett tag men jag for hem och tänker ta mig en tidig kväll, somna till en film eller nått, vi får se vad jag orkar. Hoppas alla har haft en bra fredag kväll.





Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0