Ännu en trött kväll, men snart är det helg, yey

Hej hej!

Ja okej, så igår då... Efter skolan for jag in på stan och träffade Martina och Lina. Chillade runt och fyndade lite till Idis som har fyllt år. Drog därefter till kh och satt där ett tag innan jag var tvungen att fara hem och sen på vråken avslutning. Ja, for dit, fikade och det vanliga ni vet. Alltid gott med gratis, heheheheh! Sen drog jag hem och tänkte ta en kväll med massa läxor, men inte blev det så. Slutade med chill i Gstan. Idag var det extremt jobbig dag, massa skit på skolan, sen body pump med hälsogrupper typ och sen träning i två timmar. Nu är jag helt slut och mina fötter värker fortfarande. Ska hoppa i duschen och sen sätta mig i ett fotbad och få lite massage av mami, sneeelllllt!

Info om imorgon då också, Idis har fyllt år, ska dra dit redan vid 3 tiden, bada och basta med brudarna, sen laga lite käk tillsammans och sen får vi ju se vart kvällen tar oss.




Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0