worlds greatest




Så okey, jag funderar på att gå och lägga mig tidigt ikväll. Martina har åkt iväg till Tunisien och jag är jätte avis. Plus att jag behöver henne här hemma. Måste klara med en hel vecka? ;o Weell, iaf så ringde hon mig klockan 6 imorse? Jag gissar att hon precis skulle åka men jag hann inte svara. Natten har varit riktigt konstig, mardrömmar och sånt. Usch vad det är obehagligt! Och lyssna på det här, en chockerande grej lixom, jag Stina Nilsson sitter och pluggar på franska glosor? Jajemen, du läste rätt. Franska. Man kan inte göra annat än att vara imponerad. Tänker också börja planera min maträtt till hemkunskapen, det blir nog någon asiatisk gryta eller asie ragoût, som man säger på franska ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0