Nu är det på riktigt...

Tja!

Igår visade sig vara en riktigt bra dag. Träning på förmiddagen. Sen var man ju bara tvungen att gå ut, det var ju helt underbart väder ute. Sen var det träning igen, jag är ju skadad så fick bara titta på. På kvällen packade jag iordning mina grejer och begav mig ut på isvägen där jag mötte upp Pänt på skrillor, vi gick vidare ändå till gråsölören där Jonnis, Ida och Emma väntade. Vi grillade, fikade och lyssnade på musik hela kvällen. Über mysigt var det, efter och tag kom Martina. Vid 11 började vi promenera hem igen. En efter en hoppade alla av och till sist var det bara jag och Martina kvar. Promenerade då ända från gråsölören till tuna. Hur hurtigt är inte det? När vi gick så var det så dimmigt att vi knappt såg 1m framför oss. Men skönt var det, efter en vila/sova mitt på isen i några minuter så var vi tillslut hemma. Somnade som små barn när vi väl kom hem.

Imorgon åker alla iväg på lilla VM och jag är kvar här. Kul! Jäkla rygg jäkel. Någon som vill hitta på nått?



Nu är det på riktigt... take my breath away














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0