Ett långt kvälls inlägg

Nu blev det många inlägg ikväll. Men får ta igen på det jag missat tidigare. Läggar jag ut för mycket bilder? Det är lixom det jag tycker är kul men kanske blir för mycket!? Äh, då får det vara så. Ikväll är det mycke känslor som rusar igenom mig, på alla olika håll. Jag är helt upsidedown.  Det förklara lite varför listan längre ned kom in, jag läste den och tyckte den var rätt rolig men ändå sann. Läs den! Och sen så började jag titta igenom bilder (igen) från då Jaimie och Scout var här och tänker på att det inte alls är länge kvar tills jag får träffa dom. Och dessutom så får jag träffa Danielle och Sayana igen, till och med Paris kanske. Himla kul ska det bli. Och plus att jag får ha med min mina flicks här ifrån och presentera dom mitt "andra" liv. Alla vet väl vid det här laget att jag bodde i Kanada. Och idag, för exakt två år sedan hade jag precis börjat på min nya skola, mitt nya liv hade startas och jag hade börjat känna mig säker. Jag menar, i början var jag ju jätte osäker och rädd. Jag hade vid det här tillfället inte träffat Jaimie än men Scout, han gick i min Science klass och var min bänk kompis tilsammans med Paris. Vi hade en himla massa skoj, såklart så retade dom mig för min svenska brytning på engelska och hur typiskt svensk jag var. Jag var blond och glad, sa dom. Det är så svenskar framställer tydligen. Jag kommer ihåg när jag höll på att få kvarsittning pga av dom, och tänk att dom riskerade att själv få det bara för att se "cute, little innocent swedish girl" få skäll/kvarsittning, men tror ni det blev så!? Nej, så klart inte. Jag gav läraren mitt sötaste leende och klarade mig. Dom å andra sidan fick stanna kvar. Ett gott skratt. Nu blev det mycket Kanada snack och vissa bryr sig nog inte heller. Men det är bara så himla mycket att berätta.

En vän skickade låten Angel till mig och det fick mig i en sån stämning. Jag lyssnar på den och tänker tillbaka på allt, och jag ångrar ingenting! Så lyssna och njut nu, okey
;




Sen här också, vill jag bara säga, att Martina Nilsson är über bra, vet ni det? Jag tror lixom inte ens att jag behöver säga mer. Bara, tack

thankes for just being you girli






Nu ska jag ta fram en film och ben & jerrys och krypa upp i soffan. Hoppas alla får en bra kväll, adjöss

XOXO stina nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0