.

Ååååh, fatta glad jag blev efter träningen. Jag var öm i hela kroppen efter en riktigt seg träning och så står jag och väntar på skjuts och så börjar mobilen ringa, dolt nummer stod det...och när jag svara ; STIIIIIINNNNNNNNA !! det var Martina som ringde från Tunisen och uppdaterade mig snabbt om hur läget var. Jag är super avis och jag saknar henne. Jag menar, vi är seriöst som ett gift gammalt par och har inte snackat med henne på en vecka. Hon kommer iaf hem på onsdag kväll. yay.

Annars då, ja, som sagt väldigt seg träning. Sitter nu och funderar på vad jag ska laga för maträtt på hkn. Det är svårt, plus att laga mat lixom inte är min starka sida. Annars då? Jo, Wille och Danil kom förbi före min träning. Toppen!
Och jag har börjat inse hur fullspäckad den närmaste månaden är. Till helgen; Lulebo cup, spela och döma. Nästa helg Dm, helgen efter det är det Scania och helgen efter så är det Final four. YEA. riktigt kul ändå, men som sagt, stressigt och slitsamt. Och efter det så är de inte alls länge kvar till sommar lovet och kanda. Stört!
Livet springer bara förbi en just nu känns det som. Jag vill vara liten



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0