The winner takes it all

Och då var det måndag igen. usch och fy och blä säger jag. Dock så är jag inte i skolan, jag har knappt någon röst ännu och har bg-intagnings grejs i eftermiddag så jag kände för att stanna hemma och vila. Har sett på lite vänner för att pigga upp humöret. Och just nu har jag Ivar som liggen och snusar och spinner i min famn, sötis. Sitter och tänker på sommaren, alltså hela tiden. Det känns som att sommaren är höjdpunkten i livet på riktigt, man längtar till den hela tiden alltså! Får världens rus i hela kroppen. Snackade med Jaimie igår kväll och hon har så många planer för oss i sommar så att det är sjukt.

Men nu ska allt rus gå åt att göra bra ifrån mig i eftermiddag,




Peace

Kommentarer
Postat av: jaimie

AHHH the winner takes t all

reminds me so much of summer

2009-03-16 @ 21:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0