Sol

Glad lördag everyone!

Igår kväll blev det som berkänat en riktigt trevlig kväll hos Mikaela. Efter det kom Martina och hämtade upp mig och vi for dit där Micke var och spelade poker. Vart ett max besök innan hem och sova också. Övernattade där för mami och papi är borta. Imorse for jag och Martina in till stan en sväng och nu är jag hemma här och tänker hoppa i dusche och laga lite käk innan kvällen. Har desstuom äntligen laddat över alla mina bilder från mobilen. Har tagit ett tag men nu så.





Jag tänker njuta en extra gång av solen också. Ta vara på det, riktigt varmt och skönt ute ju. Och det gör mig glad.

Än en gång, ha en bra lördag allihopa!

Pusis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0