Sista dagen

Saker och ting känns väl lite bättre nu. Trist har det iaf varit och bara vara hemma när alla andra har varit och spelat lilla VM. Tjejerna spelar final just nu iaf och jag håller tummarna. Gårdagen spenderade jag med min underbara vän Mikaela. Vi snackade, såg på lite basket och slutade med att halv sova i soffan till en film.

Idag då, så ska jag iväg och ett tag och se på match med Jonnis och efter det ska jag iväg på helex, ska kika på min rygg och ska tydligen vara back in business imorgon, yea. Imorgon börjar skolan igen och jag är inte alls taggad. Känns himla tungt. Men, påsklov snart och efter de är det inte länge kvar till sommarn, jag ränkar ner.

Ha en bra dag,

fred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0