Snart slut

Tjena! Idag lämnade jag in de sista uppgifterna, betygen sätt ikväll, fy fan va skönt. Nu är jag helt klar med högstadiet. Wow, det är helt ofattbart. Nu är det bara allt det roliga kvar, ska verkligen njuta av de sista dagarna i tryggheten med klassen och skolan. Imorgon blir det film med candy och vatten krig. Nästa vecka, paddling, avslutnings lunch, ban thai lunch med klassen, matkrig (!?), städa. Ja, allt blir bra!

Träning ikväll, får se hur mycket jag kör med tanke på att jag har börjat känna mig sjuk. Orkar verkligen inte bli sjuk nu. Får inte hända. Och imorgon kommer min kära syster hem, jag har längtat sjukt mycket.


saknar dom här boysen lite, ett år sen bilden typ! haha, förjävla roliga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0