Sommarlov, sommarlov, sommarlov

Gårdagen blev lyckad, ja!

Och så här mycket gick jag lös med kameran på mig själv;




Vi var hemma hos mig, chillade på, jag Pänt Jonna och Maja. Efter att några försökt ta sig in (men starka stina stod på sig) så dansade vi lös till ABBA och lite ugga, taggade även med festival musik inför sommarn. Danil Arvid och Lundberg kom också förbi. Vi drog oss ut och sen in till stan, udden. Träffade massa kuligt folk där. Great. Redan vid 2 började fara hem, eller jag fick skjuts. Anlände då lite tidigare än dom andra. Några ut av oss gick och la oss direkt medans några stannade uppe.

Imorse vaknade vi upp med ett glatt humör och planerade dagen samtidigt som vi käkade frukost. Blir först kina mat med Jonna, vi ska beställa hem. Hur gott låter inte det? Sen blir det att hyra någon bra film och bara chilla. Detta gillar vi!

Har alla haft en bra start på sommarlovet? Det har jag iaf. Och igår for Martina till USA, nästa gång jag ser henne kommer vara i Kanada. Jag och Mikaela åker på torsdag, helt sjukt. Måste ju börja packa nästan.

Nu ska jag hoppa in i duschen innan jag ska och träffa Jonnis för att fixa krubb.

Tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0