Snart är allting slut

Det har varit mycket nu sista veckan så jag har verkligen inte hunnit att uppdatera. Nåväl, helgens slut blev väl sådär. Men veckan som varit har varit hur rolig som helst. Idag hade vi avslutningslunchen och vattenkrig. Lite överstyr tycker jag det blev när killarna bar in mig med våld i deras omklädningsrum och höll fast mig under en iskall dusch, och sen att bära mig med våld och rulla mig i sandlådan, inte coolt killar, inte coolt. Nåväl, lunchen var trevlig, fick höra de berömda sångerna.


"Till Kanada drog Stina,
men hon längta hem
till vänner, basketbollen
och kanske kärleken?
"


Sen nu har jag precis kommit hem från stan med Victor och Pernilla. Vi har inhandlat present till Gustav som blir en stor pojke idag. Grattis Gustav!

Ska iväg och kika på balen, Gustavs bror går ju, och Lisas mf. Alltid kul att se hur fina alla är. Var där i måndags också, fint.

Just det, vi har fått en lite kissemiss också, SÖTIS!
Plus att imorgon går jag ut högstadiet, bye bye tuna. Det känns himla konstigt, men himla skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0