KANADA KANADA KANADA

tjabbba! flygresan har gatt prima. Vi klarade oss utan att krascha och vi hittade i London. Anda besvikelsen var val att flygvardinnorna var extremt otrevliga och maten var acklig. Nar vi da som sagt var kom till kanada holl vi ju pa att do pa riktigt. Hur nervos som helst. Men sen stod hon dar, Jaimie girl och det kandes inte som att vi varit borta sa lange fran varandra. For och hamtade upp Julian och sen hem till Jaimie. Fixade oss och tog en dusch och nar jag kommer ut skriker Sayana som en stucken gris: BABYYYYYY! och kastar sig runt mig. Har fan inte traffat henne pa tva hela ar. Vi drog ned till stranden och da helt plotsligt kommer scout, kandes konstigt men bra. Jaimie har farit ivag pa sin prom och dom andra har dragit hem. Jag och Mikaela ska snart ga och lagga oss for vi har snart varit uppe och igang i 24 timmar och ar helt slut.

Jag aterkommer nar jag far lust. Men vi kommer fan ha det bast!


PUSSSSSSS FRAN KANADA

Kommentarer
Postat av: martina

BABY GIRL, snart ses vi, 5 dagar kvar!!!

2009-06-20 @ 21:27:02
URL: http://mmaartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0