En bubbla

Två inlägg två dagar i rad. imponerande.

Jag har rätt mycke på g uppe i skallen nu och kände lixom bara för att få ut lite av det, delar iaf.

1. jag sitter med en konstig känsla inom mig, saknad av nått slag. saknad kan nog vara en av de bästa och en av de värsta känslor man kan ha. men jag har bestämt mig för att försöka gilla den, det blir ju lättast så ändå.



2. jag är så otroligt stolt över min vän martina nilsson,. och vill att alla ska veta vilken as jäkla bra tjej hon verkligen är. hon har uppnått så mycket bra och hon förtjänar allt av det. räkna med att jag finns här för dig girl!

<--- GILLLAAA

3. pdol var förra helgen och det var bäst helt enkelt.



4. i helgen är det lk som gäller med mina faves. nu kör vi tjejer.



Kommentarer
Postat av: jaimie

i dont understand what it says but the picture of martina is soo funny

2009-08-01 @ 19:20:57
URL: http://jsardust.blogg.se/
Postat av: martina

stina, du anar inte hur bra du är!

2009-08-28 @ 19:33:30
URL: http://mmaartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0