Ett test för att ha nått att göra


Har du pojkvän? neipa
Vilken hårfärg har du? brunt
Hur gammal är du? 15 år och 11 månader
 Är du ofta seriös? ne, haha : )
 Gillar du att kramas? älskar*
 Hur många biologiska syskon har du? två stycken
Har du utländska föräldrar? nej, inte de
 Mjukisbyxor eller Jeans? jag är en jeans människa, helt klart
 Bada eller Sola? bada  !!!!!
 Har du fräknar? ja (a)
 Anser du att du är stark? jag är starkast
Vad heter/hette din första riktiga kärlek? victor
 Älskar du honom fortfarande? jag vet inte
 Hur mår du? jag är klad !
 Vem kramade du sist? pernilla
 Vem pussade du sist? -
 Vem vet mest om dig? jag skulle säga martina
 Är du bisexuell / homosexuell? neee
 Tre namn jag lyssnar till: stina, AF, weena
Någonting jag tycker om med mig själv: jag är glad? får andra att skratta
 Tre saker jag absolut inte kan göra:  en bakåt volt, åka skridskor, -
 Detta tycker jag om att göra: skratta, träna,
Detta vill jag göra just nu: sooooooooooooova
 Bästa känslan: kärlek , lycka
 Värsta känslan: skamm
 Egenskaper jag gärna vill att min partner har: humor !
 Är jag kär just nu? nee
 Följande saker vill jag göra innan jag dör: hoppa falskärm, gifta mig, vara bäst på något
 Min käraste ägodel: min nalle
Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:  roligaste är lätt religion, tråkigaste må vara matte och no
Stjärntecken: fisk
Hit vill jag gärna åka på semester: indien
Färg på mina ögon: blå/grön
 Min längd: 1.68
Jag tror på:  kärlek vid första ögonkastet
 Vad lyssnar du på just nu? när mamma pratar med katterna :) gulligt
Vilken är den plats längst bort som du har besökt? singapore tror jag, eller malaysia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ligger inte Australien längre bort?!?! Hur är det fatt med lill-skallen egentligen!?!?

ses väl i morgon....

2009-02-04 @ 23:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0