enjoy

Alltså, mitt liv har verkligen gått i vågor. Sitter och tittar igenom alla, de har vart skit bra, enjoy :

                                                              

                               

                                    
                                                                   
                       

               
                   
           
                


jag kom till nytt land med nya kompisar, jag började om, jag vet nöjd i seattle, jag for till norge och hade skit kul, jag dansade inför alla i kafeterian i kanada, jag njöt av sommaren, jag var kär, allt var bra




Jag hoppas nu på ett jätte bra och roligt år !

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig gullet!

2009-01-18 @ 20:23:38
URL: http://emmastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0