Nu var de längesen

De känns länge sen nu. Jag har nämligen inte haft tid eller ork. Och inget att skriva om heller.

Igår for jag och Pernilla på bio för att se den omtalade Twilight och jag hade absolut inga höga förväntningar på den men den var ju riktigt riktigt bra. Jag var helt uppe i varv efter den. Oj oj oj. Och alla har ju som sagt att han är så himla snygg han som spelar Edward men alltså så snygg var han inte. Eller han var ju snygg men de var mer hans personlighet jag föll för. Så... läcker !
Men efter filmen var jag bara hemma och gjorde absolut ingenting.. Alla andra var typ hos Jennifer ...

Imorse var de träning och sen skynda sig till Stars matchen, förde statistik. Sen satt jag och prata in i de sista med Frida som åker tillbaka söderut snart. Kommer sakna henne.

Ikväll ska jag i alla fall umgås med min syster Malin, vi ska gå på bio och sen fara och käka lite sushi, hur gott som helst. Och väldigt längesen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0