Måndagar är tunga

Asså nae, de känns så himla jobbigt att vara tillbaka i skolan... Jag vill bara gråta.
Har iaf dubbla träningar ikväll, vet inte om jag kommer orka, har en riktigt trött dag idag. Ska lägga mig och sova lite nu innan första träningen. Sitter och lyssnar på lite Rolling Stones, jag njuter!

Njut med mig vet ja !

De finns väl ingen människa som kan säga att dom är dåliga !? legender
Sexiga kläder har dom också ; )

Och juste, den här låten får mig att tänka på modevisningen. Har ju faktiskt den på datan så ska försöka ladda upp den om jag får ork och tid.


Kommentarer
Postat av: Du vet nog!

Stina slå upp ordet "juste" och kolla vad det egentligen innebär. Jag förstår att du egentligen menar att skriva "just det" men den förkortningen du använder blir bara fel. Ta inte illa upp bara, jag har nämligen nyligen skolat en annan pga samma ord. Fråga ett av dina päron eller ett syskon hur du ska göra om du inte vet hur du ska kolla upp det.

Vi ses... :P

2009-01-12 @ 18:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0