Jag tvivlar

Hej ! Fick då som sagt sluta tidigare idag vilket var riktigt skönt. Sitter nu hemma och ska göra mig en smoothie och se lite oth. Fast nu slog det mig att de har kommit nya ansvnitt av båda gossip girl och oth idag.

Skolan har varit sådär alltmänt chill idag, hade karttest och de gick väl sådär. Låtarna börjar sitta för mig och Lisa nu så de känns riktigt bra.

Jag är dessutom väldigt sugen på att fara och se Lars Winnerbäck i sommar igen i typ stockholm. Någon som vill joina mig ?:D  

Slänger in en låt




Kommentarer
Postat av: martina

Stina, i år kan fan jag joina!

2009-01-22 @ 13:56:41
URL: http://mmaartina.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag hänger lätt!!

2009-01-22 @ 22:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0