Det börjar bli sent

Jag vet som inte riktigt varför jag är uppe. Jag är ju dö trött. Jag satt i pyjamas hemma till klockan 7, drog på mig ett par byxor, for hyrde film och hopp i pyjamasen igen direkt jag kom hem. Det kan man ju kalla chill dag.
Såg brudens bästa man och de var väl en ganska okej film. Var lättsam. Väldigt förutsägbar dock.

Sen satta jag mig för att se lite Gossip girl på datan men kunde bara se ett för hade inte de andra på datan. Lesss. Får fixa de till imorgon istället då.
Jag har tagit mig tid för att fundera ut några nyårs löften

Här är vad jag kom på:


Inte alltid ta på mig allt ansvar, låta andra göra de
Hålla mig utanför bråk
Börja leva livet och inte alltid bara va på den säkra sidan


Mer saker kommer.

Och juste, kom på en till sak att ta mer kort, alltså i umgänget, när vi som gör saker. För de är riktigt kul att titta på bilder sen förra året och komma ihåg hur kul e var.

tex den här bilden. var riktigt riktigt kul

bara för att få in två riktigt glada bilder


Godnatt

Kommentarer
Postat av: jnfr

awh, glädje för fulla muggar!

2009-01-03 @ 15:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0