Galet jobbigt

Hej babés !

Okej, alltså vad händer med att min självkänsla bara kom som en bomb från ingenstans!? Det känns skit bra nu faktiskt. Yeah! Så idag då, har varit en rätt lugn dag, missade franskan så man kan ju inte säga mer än halleluja! Har nyss varit och tränat och funderar på om jag ska vara duktig och sätta mig och göra lite matte. Har nämligen matteprov imorgon och vi får se hur det går. Wish  me good luck honey,

Och sen, alltså vad är det jag hör om att Chris Brown sitter i fängelse för att ha slagit Rihanna!? Skandal





Kan ju säga att bilden gör mig lixom glad! Den är tagen på examens kvällen, riktigt häng alltså.

Haha, inser att jag har suttit och skrivit det här inlägget i en och en halv timme nu.

Sitter faktiskt och resonerar om att det är ju grymt mycket snyggare att göra assists än att köra ego själv.. Sant sant sant




Här hittade jag en riktigt glad bild på mig och två av mina söta (observera) små lagkamrater:D



YEAH ! :D jag kollar igenom basket bilder





Ne, nu orkar jag inge mer. ..

Godnatt

XOXO hotstuff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0