ramalamalamanamnamanama ding dong

yes, stinas fantasi flödar. verkligen!

Hon bad mig att skriva något inlägg så det är väl bara att jag lyder antar jag..

Iallafall, stina är så jääääääääääääääävla ful om ingen visste det. Inte ett fult utséende men till sättet. Nu till exempel döör hon av skratt för att hon råkade skriva fal i ställer för ful. Hur kul är det egentligen?  Inte speciellt kul.

Annars då? I sommar ska jag, stina och mikaela till kanadaaaaaaaaaaaaaaa. Det ska bli så jäävla kul och jag ser verkligen framemot det. Gissar på att dom också gör det. Och juste, på tal om ingenting. För någon månad sen skrev jag och Stina en varsinn lapp om vad vi trodde skulle hända det här året. Den första januari nästa är ska vi läsa varandras lappar och och skriva en ny lapp om hur året verkligen blev. Ska typ bli kul, fast det känns egentligen ganska meningslöst eftersom att det är galet länge kvar tills vi får kolla vad vi skrev och jag är sugen på att kolla på stinas lapp. När jag Stina hade somnat för någon natt sen när jag sov hos henne var jag nära att ta fram lapparna och läsa dom. Men hade fått grymt dåligt samvete om jag hade gjort det så jag höll mig. ( tur det dessutom, stina hade dödat mig) Nog om lappar, nu ska jag sluta ägna mig åt stinas blogg och göra något vettigt istället. Adjö allesammans!


// Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0