Martyg1rl är min räddning

Det blev inget inlägg igår. Jag var alltför less. Sträckte nämligen ryggen redan första matchen under uttagningarna så blir att gå på den andra som är senare i match istället. Det sög inte lite! Efter att allt var klart i hälsans for jag hem, duschade och gjorde mig i ordning sen for jag iväg och åt på ban thai med mamma pappa och Micke. Hade det riktigt trevligt, blev hela köret, förrätt, varmrätt och efterrätt! Sen for mamma och pappa, och jag och micke promenerade vidare till plannja där jag mötte upp Martina. Efter plannja skämde jag och Martina ut oss så jävla mycket, behöver inte ens gå in på det. Sen en snabbis till skurholmen och sen hem hit där vi proppade i oss tårta och såg på gossip girl tills vi somnade...



Imorse vaknade vi av katternas gnäll och det var dags att stiga upp. Gjorde frukost och begav oss in till staden, köpte macka och drog oss vidare till hälsans och såg på match. Sen spelade Martina själv. Vinst. Nu har vi precis kommit hem och hon duschar efter det så ska vi sätta igång att baka pizza och cheese cake.


     

jag saknar sommarn, jäääääättte mycket. snart så
 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0