Lördag

Hey, tänkte slänga in ett snabbt inlägg.
Igår drog jag iväg och tränade på helex med Martina då. Sen drog vi hem hit, käkade och hade det allmänt trevligt. Slutade med att kura upp i soffan med täcke och ben & jerry's och en gammal goóing, Anastasia. Martina somnade som vanligt. Imorse drog vi in till staden. Jag ska snart iväg och jobba med Lisa. Servera och tjäna lite extra money till Kanada.

Hittade en grymt snygg jacka och ett par skor. Hoppas det blir nått utav det i födelsedags present. Jag har en aning faktiskt. Jag fyller ju nämligen år på torsdag. PEACE!


Måste rappa på nu om jag ska hinna bli klar tills Lisa kommer och hämtar upp mig.


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0