Living easy

Idag har det då varit den årliga "kördagen" i kulturenshus. Vart då mer lyckat än jag hade trott. Har varit rep hela dagen, har varit riktigt skojj ändå. Tuna skolan kom oförberedda efter att ha valt ut låt i fredags och sen repat utan lärare, ändå tog vi alla med storm inte sant?;) Jag menar, vi hade ju lätt mest drag? Spana in 24 norrbotten eller vad kanalen heter, vi visas lite då och då med den storslagna "Proud Mary". YEAH.

Har nyss lagt på luren efter att ha snackat med Martina. Imorgon är det bg-uttagningar och vi är stört nervös. Alltså seriöst, jag kommer inte kunna sova inatt. Ska gå och käka lite kvälls mat och dricka en dundrans massa vatten och sen gå och lägga mig. Önska mig lycka till nu!

Spana in oss, klicka på kördagen (till höger)

http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleId=4067470


XOXO

Kommentarer
Postat av: emilia

hahaha, fan va vi rockade hårt alltså! :D

2009-02-25 @ 22:46:59
URL: http://emiliaolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0