Jobbigt med rubrik

Hey.

Tänkte langa in ett snabbt inlägg.

Dagen började piss, jag har nämligen blivit sjuk. ont i halsen och hängig. Gick till skolan ändå, var tvungen för vi hade nationella prov i svenska. Elina dampade och de fick mig att le. Efter skolan drog jag hem, Victor kom hit och vi fick reda ut ett och annat. Sen gick jag till träning och sköt och nu sitter jag här med en rostad macke och o'boy och ska sätta på ett gossip girl avsnitt.


slänger in en bild från kanada. Basketcup.

Och på tal om basket så Nisse och Höken är bäst! Vråken suger, katastrof, kaos, värre än cancer!


I know you love me,

Kommentarer
Postat av: Elina

dmapapdmdmaapapa DAAAAAMPP!p!p!!p!p!p! :DDDD

2009-02-03 @ 22:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0