Even the best fall down sometimes

Tjenis!

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera (än en gång). Men jag har faktistk varit igång och pluggat som en tok nu sista veckan. Jag har kemi prov på atomer och joner!? Hur kul är det egentligen. Nåja, provet är imorgon och det får gå som det går. Mami tycker att jag har varit så duktig med läx läsningen och jag har ingen träning idag så hon ska snart göra plättar åt mig. MUMS. Hur länge sen var det inte man åt plättar egenligen? Jag tror till och med att vi har lite glass hemma man kan slänga på.
Sen blir det iaf att fara iväg på plannja med Marty och Mikaela. Kanada gänget fan. Längtar as mycket nu, det är nästan exakt 4 månader kvar till vi anländer i ankomsthallen i Vancouver, Kanada. FÖRSTÅR NI???

Kommer bli amazing iaf.

Ne, nu ska jag gå och se hur det går för mina plättar.


XOXO


Kanada -09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0