Collide

En riktigt vinterdag idag må jag säga. Det slutar fan aldrig snöa. Imorse när jag vaknade traskade jag iväg till Lisis. Vi ävade och övade tills vi inte orkade mer. Det possitiva är dock att vi gör framsteg. Bravo! Sen begav jag mig hem igen för att slänga i mig lite mat innan det var dags för match i antnäs. Leendet på läpparna är nu brett, vinst mot antnäs med 7 . Tipp topp!
Och juste, som jag sa igår så är jag ju då blond igen. Känndes bra i början men nu känner jag typ inte igen mig själv känns det som. Wierd. Tycker att färgen blev allt för gul men vi får se om jag orkar gör om det. Jag menar, jag skiter ju inte pengar direkt.


Min fredagkväll spenderade jag med mina två bruds, Pernilla och Lisis. Jag och Pernilla började med att traska iväg mot hennes mormor och konsum och snackade lite om ditt och datt. Mötte upp Lisis på konsum och inhandlade det vanliga, Ben & Jerry's. Traskade hem till Pernilla där vi såg på en riktigt bra film. Dock så kommer jag inte ihåg vad den heter men bra var den. Typ sorlig.

Well bitches, nu ska jag hänga med Marttyy my girl!

BTW, kanada biljettterna är bokade och jag hurrar.

OCH Nisse och Höken är bäst! Vråken suger, katastrof, kaos, värre än cancer

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0