girls, they want to have fun

okey, så här var det. jag satt och såg på ett tv program och tjej sa att hon var "torn", vilket jag tycker är ett bra ord för tillfället. jag gillar det lixom för det förklarar rätt mycke om hur jag känner just nu. men sen så översatte dom det ordet till "kluven", och inte är väl det rätt översättning? eller? för när dom säger torn så tänker jag att det är så jag känner men när någon säger ordet kluven, inte känner jag att det är det jag är!?
men vad är då den svenska översättningen till ordet? finns det ens något svensk ord som kan förklara det? splittrad kanske? jag vet inte, och därför tänker jag använda ordet torn iaf. jag är ju trots allt lite singaporiansk/kanadadensisk så. hehe.


weelll, jag sitter uppe allt försent med tanke på att jag är sjuk och ska upp och måla imorgon.

dags att hoppa i sängs tycker jag.

fred ut

-07


  -08


  -09

detta var btw konstigt att se, de tre senaste åren på lk är dessa bilder tagna. jag ser ju nästan likadan ut iaf? eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0