HEJ HÖST

har du lärt känna några nya personer den här sommarn?
ja, gud. flera stycken
har du träffat någon i sommar du kanske aldrig träffar mer?
aa, vissa från kanada lär jag nog aldrig se igen
ditt bästa sommar minne?
kanada och pdol tror jag
har du gjort något som du aldrig har gjort förut? j
ja det har jag faktiskt!
har det hänt något som du vill ångra?
njaa... lite småsaker kanske 
vem har du umgåtts mest med i sommar?
martina. åså allaballa, you know
vilken klass börjar du nu i höst?
klassen vet jag inte ännu? men ettan på idrottsgymnasiet
har du blivit dissad i sommar?
haha, amen typ.
har du badat naken?
det har jag fan inte ! ;o
har du badat utomhus?
aoooo
har du gått på bio?
yeahyeah, i kanada till och med
har du bakat?
ja det har jag
har du gått på stan?

NÄÄÄÄ :O
om du har med vilka ?
men olika
vilket betyg väntar du dig i höst?
IIIIIGGG! nä, får väl se hur det blir
kommer du ha samma lärare som förut?
NEEEEJ :D
vad kommer du sakna mest med sommarn?
vara ute i värmen och galna partykvällar med gänget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0