your life is just a choice

under dagen löd diskutionen följande ; kan man så kallat "njuta" när man lyssnar på hårdrock, eller hardcore och sånt? enligt emil så kan man, kan inte riktigt hålla med på den saken. de ändå dom gör är ju att skrika !? de är ju inga fina toner eller nått, man hör inte texten för de är bara gap&skrik. krille håller i allafall med mig och jag nöjer mig med de. dom som känner mig vet att diskutioner med mig kan bli rätt aggresiva.

sen har man ju kommit till de stadiet då man ska börja funder på gymnasie valen och idag var hjördis och berättade lite. jag ska ju självklart söka bg men om jag inte kommer in? funderar då kanske på sammhälls internationell eller de där engelska programmet i boden? men känns lite för tungt. orkar inte tänka på de just nu ändå.
johanna har idag fått reda på min blogg och de där med att köra en dagens roligaste tyckte hon var intressant, drog några dåliga skämt :D haha!

dagens roligaste får nog ändå bli bajssara, bara för att hon kan va så efter ibland.


pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0