so wait for fate to find me, a ball of string unwind me

jag hatar när man har nått man verkligen vill säga med inte får!!!! de är fan de värsta...
idag vill jag fan klaga på symaskinerna på våran skola? dom är helt värdelösa. fick damp idag på slöjden och tro mig, jag var inte den ända. nålarna dampar och går av stup i kvarten, den speedar och syr på samma ställe i tio min så att man får sitta och sprätta i ca en timme och då har hela lektionen gått och man är precis där man började! köp nyyaa !

jag har just kommit hem från träningen och kom på att jag hade prov imorgon och har inte papprerna hemma men då ställde min väldigt trogne vän kristoffer kroon upp och förhör mig just nu via msn ( väldigt smart grej de där när man kan rita).
i helgen är de i alla fall bbd och ska bli himlarns roligt. nu är de säng dags för mig !


pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0