you want me and you know it

haha, världens grej idag asså. precis före match start, vi körde typ snabba lay-ups och jag springer typ i hög fart, får ett pass av elin ska precis gå på korg då de ba SMACK! boll i fejjan. en annan tjej i vårt lag såg inte att jag redan hade boll och passade världens hårdaste bröst pass rakt i ansiktet. jag ba flyger i backen med en duns och ligger där, fattar noll och vad som just hände. sen började jag seriöst as garva när jag insåg hur de måste ha sett ut. fy alltså. ansiktet värkte nå så in i bomben, hade ont hela matchen och nu är snoken lite svullen men ingen fara. well .. de var typ de roligaste som hände den här söndagen i alla fall :)

på lördag är de match mot bg, ska bli grymt.


pusssss


hahahha, hittade bilden och höll på att skratta ihjäl mig, alltså titta hur extremt mogen far jag har :D dock inte så smickrande bild på mig men de var SÅ värt de. kroatien - 08

Kommentarer
Postat av: Lill-elin

Najs bild lill-stina :)

2008-10-18 @ 21:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0