life


FÖR 10 ÅR SEN,
1. var jag 5 bast
2. var mina syskon mina största idoler
3. var de inte särskillt länge sen jag flyttade hem från singapore

FÖR 5 ÅR SEN,
1.  var allting bra
2. var stina lund min bästa vän
3. var jag på besök till gamla hemmet i singapore

FÖR 3 ÅR SEN,
1. var jag tillsammans med victor isaksson
2. hade jag de roligaste och mest händelserikaste året
3. började jag på tunaskolan

FÖR 2 ÅR SEN,

1. flyttade jag till kanada
2. började jag på en ny skola
3. fick jag nya vänner

FÖR 1 ÅR SEN,

1. var de mesta på topp
2. hade jag pojkvän
3.  skolan gick åt h-vetet

FÖR ETT HALVÅR SEDAN,

1. tog de slut mellan min pojkvän sedan 8 månader tillbaka
2. förlorade jag en vän
3. hade jag världens bästa sommar framför mig

FÖR EN MÅNAD SEN,

1. började jag tänka om
2. börjde jag se folk med andra ögon
3. hade jag en rolig helg med martina och emma :D

IGÅR,

1. vaknade jag upp hos pernilla
2. vann jag en basket match
3. träffade jag min kusin för första gången på länge

IDAG,
1. har jag umgåtts med mikaela
2. har jag tränat
3. har jag fortfarande mina syskon som idoler

IMORGON,

1. ska jag te skolan igen
2. ska jag träna
3. hoppas jag att pernilla kommer till skolan

Kommentarer
Postat av: Frida

Och jag som trodde att det var jag som var din idol... åtminstånne för 10 år sedan... suck



PS Jag har precis läst ut en jättebra bok om basket. Niklas Krog "Utan rädsla", massor med basket och lite annat.

2008-10-14 @ 13:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0