That was quite a show

vråken vs. bg idag, är riktigt nöjd över båda vråken lagen, bra insats av tjejerna. killarna vann ju, dock dåligt skytte och många bortkastade bollar av min käre broder. har suttit 24 sekunder för andra gången i mitt liv och tycker att jag gjorde ett hyffsat bra jobb iaf. dagen har varit åt att bara chilla sönder. bakade åt mamma till och med. sen kom micke och linus hit och de blev en klassisk söndags middag, palt!  sen har de ju då varit gossip girl premiär, lika bra som alltid!
imorgon far vi iväg till vallen över natten med klassen, ska ändå bli roligt. så nu har jag packat varma kläder, för de blir att spendera mycke tid ute tror jag.
har fått veta att jag ska med på nästa usm omgång som är 24-26 okt, gotland den här gången.


usm -07, södertälje




And the award for the best lie goes to you!
For making me believe
That you could be faithful to me.
Let's hear your speech.

Kommentarer
Postat av: jnfr

JAG ÅT OCKSÅ PALT! haha om du ville veta :)

2008-10-06 @ 16:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0