söndag.


det blev förlust mot höken med 2 ynka poäng. var inte roligt, eller jo, de är ju alltid kul att spela jämna matcher men inte kul att förlora. gjorde en usel match idag igen, vet inte vad som händer. ska och skjuta i hallen imorgon före matchen. juste, match med stars mot gladans damer imorgon, björx kl. 19.00. be there!

har jobbat med att bränna en skiva hela kvällen och är äntligen klar!
men tro inte att jag är helt efter, men jag har ingen data i mitt rum och gillar att lyssna på musik där så jag tog mig tiden att bränna en skiva.

tydligen så är du helt borta nu, och jag vet inte hur jag ska känna..?


I'm love sick somewhere tonight
I'm love sick somewhere tonight

I don't need writing on the wall
I felt it for so long
Am I even on your mind
Or are you now in

Someone else's eyes
someone else's arms
Someone else's obvious moves
I'm a jealous girl
I hear people talk
And it isn't hard to believe
I think you cheated on me





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0