sitting, waiting, wishing

 jag säger bara till dig, för att jag verkligen bryr mig om dig ; go for it! du har ingenting att förlora, jag vill inget helldre än att se dig glad. inget! juste do it, du kommer verkligen ångra dig om du inte ens försöker, tro mig. göre innan det är förstent.

har precis kommit hem från plannja då. dom förlorade vilken var skit. men hade dock väldigt trevligt sällskap så whatever.
började prata om bg intagningarna idag, ska och snacka med syon om vad som gäller ( nog för att jag typ redan vet men man missar ju lektioner (a) ). är de så jobbigt som alla säger? att man typ blir less efter ett tag, för de vore ju riktigt surt. fast alla säger också att de är skit roligt. jag ska söka, thats for sure för jag villl verkligen.
well, nu sitter mamma och vill att jag ska komma och se på house med henne så ska göra de.

goodnight angels

pusss
                         
                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0