pussss.

när jag började skriva blogg tänkte jag att de kunde vara bra, man kan ju som gå tillbaka och titta på vad man gjort och man delar med sig, och främst av allt ; man får skriva de man känner för. men alltså, har lixom tänkt på de och tycker inte riktigt att de stämmer. jag menar, jovisst så får man skriva vad man vill. men man skriver ju inte allt. vem som helst kan ju läsa och ens mörkaste hemligheter är ju inget man lägger ut på internet, am i right? ja.
man kanske ändå borde börja med den klassiska stilen och skriva dagbok för hand. gjorde faktiskt de när jag bodde i kanada och de var faktiskt rätt bra för nu kan jag gå tillbaka och läsa om hur allt var och hur jag kände för livet just då. och för eran informtaion så var allt pretty good just då. längtar tillbaka varje gång jag läser. har inte ens kontakt med alla längre. usch! känner mig som en dålig människa nu. skulle behöva få kontakt med några igen.
sen har jag faktiskt funderat på en annan grej, de här med blickar. jag menar ibland när någon tittar på dig så känner du dig speciell, eller hur? de är ju skit nice. och just nu känns blickar så otroligt viktiga, de känns bra. jag känner mig värdig!

it's going to be okey
pussss

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej Stina. Jag börjar bli lite orolig för din svenska. Du har tycks ha glömt bort när man ska använda stor bokstav. Efter punkt ska det vara stor bokstav och alla namn (tex länder som Kananda) ska ha stor bokstav. :D

Kram Frida (Som längar till Lule!)

2008-10-10 @ 08:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0