no air

ska börja med att säga grattis i efterskott till pernilla baby!

usch, har haft två matcher idag, båda gick åt fanders. eller vi vann första men spelade som krattor. de är helt enkelt så att jag inte kan spela med någon annat nummer än 10. fick idag spela med nummer 22, inte bra alls!
ikväll blir de nog pluggg, känns inte särskillt kul men men. man måste ju! vi har fått reda på att vi förmodligen ska göra nationella proven i biologi, kemi, fysik, SO , HK, svenska, matte och engelska ;o ofta man orkar de !? har alltid så himla otur, kunde dom inte börja med de nästa år istället? nåväl, funderar på att gå ut på en prommenad före. någon som ska med  mig?


pusss


skolfotot, bästis

Kommentarer
Postat av: mimmii

fina ni blev!:) vill ha mitt skolfot vet inte ens hur jag ser ut på det;s =)

2008-10-12 @ 14:43:20
URL: http://mimmigranberg.blogg.se/
Postat av: linda.e

vad snygga ni är;-*

2008-10-19 @ 21:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0