my hart will go on

amen gud i himmelen hur kul de var på modevisningen ikväll, lite tjorv med ljudet och så, och victor isakssson var så klart tvungen att ramla med annars så lyckades vi riktigt bra. har två visningar imorgon också, sen match mot basket eliterna. kom och glo om ni inte har nått bättre för er, de e sexigt .tro mig ! kan lägga ut bilderna sen men just nu orkar jag inte .

mina outfits bestod av : *orange kort klänning med platå skor
                                           *gula jätte utsvängda byxor med en matchande gul/orange blommig skojrta
                                          *rosa/svarta cykel byxor ovanför naveln med rosa skid väst och rosa benvärmare
                                           *svart spagetti klänning med glitter kofta

kunde verkligen inte ha blivit bättre. var verkligen de roligaste jag har gjort


pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0