Mikaela Edman

Hej, mitt namn är Mikaela, stinas trognaste vän. jag tänkte ta mig friheten att skriva några rader om min vän.

Finastina, jag har kännt henne sen typ.. sexan? det klickade typ direkt. vi är ändå rätt lika på många sätt .. hon var nog den första männsikan som jag litade på till 100 % och är fortfarande den jag berättar allt för. hon förstår alltid, finns alltid där när man behöver henne och jag är alltid där för henne. det vet hon. även fast vi bara har kännt varandra i några år så har vi gått igenom en massa tillsammans.  vi har delat en massa bra, roliga, tråkiga,sorgliga, mysiga och underbara stunder tillsammans och jag skulle inte ge bort det för allt i världen. hon är nog den levande varelsen som jag vet allra mest om och som vet allra mest om mig. + att hon bidrog en himla massa till att min sommar 2008 blev en av dom bästa någonin, tack <3 med det vill jag bara säga att jag uppskattar att du är alltid finns där och jag känner att du är en vän som jag alltid kommer ha kvar, i love u ssshhhtinaaaaaa!

xoxo din trofasta vän mikela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0